פרסום ראשון: המינויים החדשים בש"ס נחשפים • ומי יטפל בפניות הציבור?

    איתי גדסי 5 Comment on פרסום ראשון: המינויים החדשים בש"ס נחשפים • ומי יטפל בפניות הציבור?
    13:00
    10.05.24
    אבי יעקב No Comments on המונים במסע הלויית מרן האדמו"ר מביאלה זצוק"ל • שידור חי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הכנסת אישרה בשבוע שעבר תקן עוזר שלישי לח"כים, ובש"ס מתכוונים להקים מחדש את הלשכה לפניות הציבור, אותה יאיישו עוזרי הח"כים שימונו בקרוב.

    על פי תוכניתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, עוזרי הח"כים יטפלו באופן סדיר בפניות הציבור לצד חברי הכנסת, על פי חלוקת עבודה ברורה שתיקבע מראש.

    בין המינויים החדשים בש"ס, יהיו רוני בן חמו, לשעבר מנהל הישוב תל ציון שימונה לעוזרו של ח"כ יואב בן צור. ונתי חיאק שימונה לעוזרו של ח"כ ועקנין. עוזר נוסף ימונה לעוזרו של ח"כ מרגי.

    לפי גורם בש"ס, עוזרי הח"כים יקבלו את הפניות שירוכזו תחת מספר טלפון אחד שיופנה לסיעת ש"ס בכנסת, עם אפשרות לפנייה באמצעות מייל או פקס, משם ינותבו הפניות דרך העוזרים לח"כ המטפל או למשרד הממשלתי, כל זאת עם מעקב אחר הפנייה, ומתן משוב לפונה על מצב הטיפול בפנייה.

    לדברי בכיר בש"ס, "כבר כיום אנו מטפלים בפניות הציבור בבעיות שונות בהן הכנסת ילדים למוסדות החינוך של רשת החינוך של ש"ס, לסמינרים ועוד. אך עדיין אנו מעוניינים שהציבור יבין שזה לא רק בנושאים הללו אלא בכל נושא שמתעוררת בעיה לגביו, למשל בעיות בירוקרטיות שונות מול משרדי הממשלה, או בעיות ברמה המקומית בערים השונות בארץ".

    לכל נציגי ש"ס בארץ הותקנה תוכנת מחשב ייחודית שנבנתה במיוחד למטרה זאת בכך לנצל את הטכנולוגיה למתן מענה מהיר ולהיות לעזר לכל הפונים לסיוע מרחבי הארץ. תוך חלוקה לנושאים מוניציפאליים ומשרדי ממשלה. כל פונה יהיה לו תיק מסודר עם מכתב פנייתו, שיועבר לנציג הרלוונטי באותה עיר, או לגורם המטפל במשרד לפניות הציבור. ויהיה מעקב שוטף אחר כל תיק אשר נמצא בטיפול, אם הפנייה טופלה או שיש צורך בהתערבות של גורם בכיר או נוסף בסיעה. גם חברי הכנסת של ש"ס יצטרפו לעשייה, ולכל חברי הכנסת של התנועה יהיה תחום אחריות בנושא מסויים שתחת אחריותו.

    "כיום יש לתנועה מאגר גדול של נציגים בכל רחבי הארץ, ואנשי מקצוע שאינם שניתן לנצל אותם ביתר יעילות, בע"ה אנו נעמיד גם ייעוץ משפטי וייעוץ מקצועי בתחומים שונים, למשל ייעוץ נפשי ופסיכולוגי, ועוד", אומר הבכיר לאתר 'קול חי'.

    לדבריו, "כדי לדרבן את הנציגים בערים השונות לטפל בבעיות, תוציא התנועה מסמך מפורט בחתימת יו"ר התנועה הרב אריה דרעי, בו יידרשו למנות נציג בכל עיר שיטפל בפניות שיגיעו מהלשכה הארצית".

    על ניהול מערך פניות הציבור הופקד רוני בן חמו שישמש עוזרו של ח"כ יואב בן צור.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      מה עם דדון אליהו למה הוא לא מקודם בתפקיד

    2. 4

      רוני … עם הפוטנציאל שיש לך נראה שזה הולך להיות משהו גדול.
      הצלחה.

    3. 3

      מתי ש"ס תשכיל לצרף את אבי מימרן לשרותיה.הוא עולה על כל פעילי ש"ס.

    4. 2

      אשמח לקבל כתובת של פניות הציבור,בינתיים רק מדברים!!!!

    5. 1

      למס' אחד לא כל מי שיודע לדבר יודע לעשות למשל גיידמק אמר שהוא לא מדבר הוא עושה.
      אולי הנ"ל מדבר ולא עושה זה רק אולי. ואולי יודע לעשות הכל לגופו של תפקיד ולא סתם שמות מפוצצים. בהצלחה.
      דרך אגב כל התפקידים שם בשס בשביל המשפחה והמקורבים כך אין סיכוי למי שלא שייך למשפחה או שהוא מקורב למשפחה. אפילו שלא עושים כלום. אני כותב מנסיון. הייתי פעם שם.
      להת'